«Чорна п’ятниця» дала старт різдвяних розпродажів

Перша п’ятниця після Дня подяки для багатьох американців – найпопулярніший день у році для здійснення покупок. «Чорна п’ятниця» вважається офіційним стартом різдвяного сезону розпродажів.

За даними Національної асоціації роздрібної торгівлі (NRF), цього року протягом чотирьох тижнів, що передують Різдву, 135800000 покупців відвідають магазини. Торік ця цифра була 133700000.

NRF вперше провела опитування серед споживачів про їхні плани на кіберпонеділок – за результатами дослідження в цей день 183,8 мільйона чоловік мають намір здійснити покупки в Інтернеті, що складає близько 80 відсотків усіх споживачів, які планують витрати в цей святковий сезон.

За даними NRF, виручка від продажів за листопад і грудень цього року складе 630,5 мільярда доларів, що на 3,7 відсотка більше продажів за аналогічний період в 2014-му році.

Аналітики вже піддають сумніву те, що «Чорна п’ятниця» залишається улюбленим днем ​​американців для здійснення покупок. Магазини все частіше відкривають свої двері ще ввечері в День подяки.

Купить справку об эпидокружении в СПб подробнее.. – оформление всех видов справок в Санкт-Петербурге