Вчені з Юти виявили новий вид рогатого динозавра

Вчені зі штату Юта повідомили про відкриття раніше невідомого виду рогатого динозавра з витягнутим носом, який мешкав на землі близько 76 мільйонів років тому, коли нинішній північноамериканський континент складався з двох частин.HollyDolly

Відкриття стародавнього ящера, названого Nasutoceratops titusi, було описано в британському науковому журналі Proceedings of the Royal Society («Праці Королівського товариства»).

Про це також повідомили представники Національного історичного музею Юти в Солт-Лейк-Сіті.

За словами представника музею Петті Карпентер, динозавр був травоїдним тваринам з широким тулубом, який досягав 4,5 метрів у довжину і важив близько 1,8 тонни.

Незвичайність цього виду динозаврів надавали величезний ніс і довгі, закручені і висунуті вперед роги над очима. Ще один невеликий і тонкий як ніж ріг видавався над носом.

Рогаті динозаври або цератопсід були чотириногими травоїдними, які ходили по землі в пізній крейдяний період, коду Північна Америка була розділена на дві частини водами теплого дрібного моря.

Західна частина, що тягнулася від сучасної Аляски до Мексики, названа вченими Ларамідіей. Саме тут дослідники виявляють останки динозаврів.

Останки нового виду були виявлені в районі сучасного національного заповідника Гранд-Стейркейс Ескаланте – комплексу плато, круч і каньйонів на півдні Юти.

Кістки динозавра були виявлені в 2006 році студентом Університету штату Юта Еріком Лундом і включені в постійну експозицію університетського музею.

Послуги зі Створення сайтів Львів від компанії WebBook.